Saturday, October 29, 2011

Bayaran ansuran..

ada sepasang kekasih, BoyFriend & GirlFriend lah...sangat sayang menyanyangi..

satu hari si GF ni eksiden..dan dihatar ke hospital..GF ni kehilangan banyak darah..disebabkan terlalu mencintai dan takut kehilangan orang yang disayangi si BF ni sanggup menderma darah kepada awek dia lah....GF ni pun dapat diselamatkan...

pada suatu hari....si BF ni kuar pi beli barang kat shopping kompleks..sorang2 tanpa GFnya...

pastu..tengah tengok2 barang..si BF ternampak GFnya sedang berjalan berpimpin tangan dengan laki lain...wahh..apa lagi dengan bengang si BF ni meluru pi tempat GF dia ni...dia jerit..

DASAR TAK KENANG BUDI....TIME KAU SUSAH AKU TOLONG KAU..TIME KAU EKSIDEN DULU AKU BAGI DARAH AKU KAT KAU DEMI NAK SELAMATKAN KAU...BEGINI KAU LAYAN AKU!!

pastu...si GF ni pula...pun naik bengang sebab tiba2 kena herdik di tempat awam kan....dia pun dengan selamba...

KAU BEKIRA DENGAN AKU EK!!!! NAH!!!!....AKU BAYAR ANSURAN TIAP2 BULAN..sambil membuang pad kearah EX-Pakwe nye tu...


(-_-') miahahahahaha...

2 comments: