Thursday, October 6, 2011

Gara -gara buat projek dengan isteri jiran..

Al-kisah dalam satu kejiranan ni.. Bermula dengan isteri jiran ini jatuh cinta dengan lelaki jiran sebelah. Jadi..... korang faham-faham jelah apa yang diorang buat kat rumah si isteri tu. Tak disangka-sangka suami si isteri ni pulang awal dari kerja hari itu.

Maka kelam-kabut la si isteri dan boyfriend dia tu bersurai.. Walaubagaimanapun, suami jiran sebelah tu dah tak sempat nak keluar ikut pintu belakang. Si suami jiran itu bagi idea kt si isteri.. Lalu si isteri berlari dengan pantas ke bilik untuk mengambil baby oil dengan bedak badan lalu di sapunya baby oil pada badan boyfriendnya.

Setelah itu diletakkan pula bedak badan pada boyfriendnya sehingga keseluruhan badan boyfriendnya itu kelihatan putih melepak. Lalu boyfriendnya itu berdiri di salah satu sudut rumah dengan meng'freze'kan dirinya supaya kelihatan seperti patung. Setelah melalui saat yang genting itu, si iteri pun membuka pintu kepada suaminya yang setelah lama mengetuk pintu. Si suami itu tercegat sebentar setelah nampak patung itu dan bertanya pada si isteri, "Aik? dari mana pulak datang patung ni??"

"Oo.. patung tu saya order dari katalog mak cik sebelah. baru je sampai tadi." jawab si isteri selamba..

"OOooo... begitu... wangi yer patung ni? Bau bedak abang.." balas si suami.

Tepat pukul 3 pagi tanpa mengejutkan isterinya, si suami keluar dari bilik tidur menuju ke dapur. Kelihatan 'patung' itu masih berada dalam keadaan asal tanpa sebarang perubahan. Setelah ke dapur, si suami membuat sandwich lalu meletakkan ke trey dan menghidangkan bersama-sama segelas susu. Setelah itu, si suami mengankat trey tersebut dan berdiri betul-betul di hadapan 'patung' tersebut lalu berkata,"Nah...makanlah." Si 'patung' berasa amat terkejut dan takut kalau-kalau si suami mengetahui hal sebenarnya.

Dengan selamba si suami berkata,"aik??!!! tak nak?? orang dah bagi makanan, ambil la! Saya ni kira baik la... Tak macam awak... Dulu, tiga hari tiga malam saya jadi 'patung' kat rumah awak, jangankan makanan... Segelas air pun awak tak bagi!!!!!

(-_-') miahahahahaha...

3 comments: