Tuesday, October 4, 2011

Lawak lucah - 2 cara menguruskan badan..

Seorang mamat yang gemuk masuk ke fitness center untuk menguruskan badan.. Seorang mamat di kaunter bertanya kepada mamat tadi,"Kami menawarkan 2 program di sini. RM50 untuk versi 'biasa' dan RM100 untuk versi ' cepat'."

Mamat tu pun berkata,"Saya ingat yang biasa dulu la sebab saya ni pun baru nak try kuruskan badan.."

"Ok, encik masuk bilik no.5 di penjuru sana," jawab penjaga kaunter.

Mamat tadi pun masuk la ke bilik itu dan menutupnya. Selang 2 minit kemudian, masuk seorang wanita cantik, lawa, body best, mantap masuk ke bilik itu.. Dia kemudian menanggalkan pakaiannya menyebabkan mamat itu tidak senang duduk dan berpeluh.. Perempuan tadi berkata,"Kalau encik dapat mengejar saya, encik boleh buat ape sahaja dengan saya... miahahahahaha....." dan dia terus berlari dalam bilik itu. mamat tadi pun kejar la.. Kejar punya kejar sampai 10 minit pun x dapat lagi, tapi mamat tadi terus mengejar lagi sampai jatuh dan pengsan.

Apabila dia bangun, dia pun terus ke penimbang dan menimbang berat badannya. Turun 3kg.. WOW.. memang senang nak turun berat badan.. Berbaloi aku bayar RM50 tadi, katanya dalam hati.

Keesokkan harinya dia datang lagi ke tempat tersebut. Dia ditegur oleh seorang pemuda di kaunter. Setelah diberi penerangan seperti semalam, mamat tadi memilih untuk versi 'cepat' pula.

"Baiklah encik boleh masuk bilik no.9 di sana ye," kata pemuda tersebut kepada mamat tadi.

Setelah beberapa minit di dalam bilik itu, datanglah seorang body builder yang badannya tough dan terus melondehkan pakaiannya. Body builder itu berkata," Saya akan kejar kamu dalam bilik ini, dan kalau saya dapat..... miahahahahaha....."

(-_-') miahahahahaha...

4 comments: