Saturday, December 31, 2011

Tutor Tak Guna..

Tersebutlah al kisah seorang wanita yang bekerja sebagai akauntan dan bersuami jutawan yang kaya melahirkan anak yang petah berbicara semenjak usia 2. Anaknya diberi nama Abu[bukan nama sebenar]. Abu terlalu asyik hendak berbahasa lalu mamanya mengupah tutor peribadi bahasa melayu ke rumahnya. Tutor ini seorang yg suka bercakap telefon[ngan awekz dia la].

Abu : Mcm mana nak bahasakan diri Abu?

Tutor[tgh berckp tepon ngan girlfriend dia] :Awak......jgn la mcm nie...

Abu : Oh,awak..mcm mana nak bahasa diri kawan Abu pulak?

Tutor : Saya......x bermakna pun nak lukakan hati you...

Abu : Oh..saya..

Tutor itupun pulang ke rumah dan Abu terlalu asyik lalu menelefon mamanya yg berada di office..

Abu : Hello,boleh bercakap dengan mama?

Mama : Oh Abu..mama berckp

Abu : awak baru belajar tentang bahasa..saya pasti gembira..

Mama : huh?

Abu : Awak belajar mcm2...saya tak tau...syok O!

Mama : Abu cakap apa ni?mama x paham

Abu : Awak sangat gembira akhirnya saya faham apa yg awak inginkan..

Mama : @$^#%&


(-_-') miahahahahaha...

No comments:

Post a Comment